الأحد، 21 يونيو 2009

فضيحة منتخب مصر(اليوم الرابع من الواطى المطاطى)





المشهد الاول

المكان:اوضة ابو حس
الزمان:قبل ماتش مصر وامريكا

يرن جرس الهاتف ويرد الحاج حس:الو

اوباما:حس حوبىىىىىىىى ازيك؟

حس:اهلا اهلا سيادة الباشا اوباما ازيك معاليك

اوباما:لخص انت هتصاحبنى؟

حس:اؤمر ياكبير

اوباما:دلوقتى ايه الى حسن شلاطة عامله فى جنوب افريقيا ده

حس:ماله يا كبير؟.

اوباما:ياعم بيلاعب البرازيل جامد وكمان غلب ايطاليا وبكرة هيلاعب المنتخب الوطنى

حس:الوطنى مين؟

اوباما:امريكا طبعا وكمان لازم نغلب عشان نصعد وانا اتفقت مع ايطاليا تتغلب النهاردة

حس:لا ولا يهزك خلاص اعتبر الموضوع خلصان طلاق بالتلاتة(ونركز على التلاتةدى)ما هنخلى مصر تكسب مصر ايه ووزفت ايه ياعم

اوباما:اصيل يا حس والله ربنا يحميك لامريكا
zoro_119
المشهد التانى
الزمان:قبل الماتش
المكان:فى ملعب التدريب

شوقى غريب اصله مش من هنا:يا معلم تليفون ليك

حسن شلاطة:ايوا ايوا احس بيه اؤمرنى خططى سدادة

حس:بقلك ايه يالا ماتتلم وتحترم نفسك

شلاطة:خير ياريس ان عملت حاجة لاسمح الله

حس:الدنيا مشتكية منك ياعم وهتعملنا ازمة مع البلاد الى بره واعد تغلب فى الفرق رايح جاى والماتش الجاى مع امريكا

شلاطة:نتغلب يا حس بيه والله نتغلب

حس:وبعدين هو انا اعكنن على ام الشعب وانت تفرحه ماتيجى تمسك مكانى احسن الشعب ده يتعكن يا شلاطة اانا بقول اهو

شفاطة:اوامر معاليك والله ماحنا كاسبين عليا الطلاق بالتلاتة(ونركز ع التلاتة)ماحنا كاسبين

شلاطة بعد اغلاق الهاتف:يالا ياحبيبى يالا ياد انت وهو مفيش لعب ولا تدريب واياك اشوف كلب يهوب نحية جون امريكا
zoro_119
احمد عيد سعيد رمضان كريم:خير ياكبتنة هو حس بيه اتكلم؟(طبعا مهو دى مش اول مرة)

شلاطة:ايوا ياسيدى زى ماتش الجزائر...يلا يابنى انت وهو يلاااااااااااا على بيتكوا هارش مياه والله

المشهد التالت
المكان:ملعب جنوب افريقيا
الزمان:بين الشوطين

شلاطة:يعنى هو مفيش سماع للكلام؟

اللاعيبة:ليه ياكابتن فى ايه؟

شلاطة:ايه الى فى ايه الوقتى انا عايز افهم ياعم عيد انت بتهاجم ليه؟وانت ياحمرى اعد واقف تصد الكور رايح جاى طالع واكل نازل واكل؟انت مفكر ده ماتش ايطاليا؟الصدة بغرامة ايه رايك بقى؟

الحمرى:خلاص والله ياكابتن اعتبر الجون فاضى

شلاطة:وانت ياعم عيد سعيد اعمل حسابك هتطلع وينزل احمد حسن خلينا نشل الجماهير شوية دى تعليمات يلا ع الملعب
zoro_119
وبعد برهة قال شفاطة:خد خد يااحمد يا حسن

حسن:ايه ياكابت فى ايه

شفاطة:انت نازل بفانلة امريكا؟

حسن:ياندااامة!!!1معلش ياكابتن والله الانتماء بقى

شلاطة:طب يلا انجر غير الفانلة دكم الهم مليتوا البلد

وائل سمعة:مش هنصلى ولاايه؟

ابوشريكة:لا النهاردة مفيش صلاة بقلك عاوزين نتغلب نصلى بعد الماتش نستغفر ربنا بقى
zoro_119
المشهد الرابع
المكان:اثناء نزول اللاعيبة الشوط التانى

مدرب امريكا بعد ماضرب شفاطة على قفاه:هنقطعكوا النهاردة يالا

شلاطة:ياباشا ده شرف لينا والله ياعم لو تحب انزل اقف جون ماشى

مدرب امريكا:طب ايه النظام متشوف ام الحمرى ده الى اعد يصد

حسن شلاطة:ولا يهزك انا خلاص قلتله ووعيته

مدرب امريكا:واحمد فتح الباب؟

شلاطة:ولايهمك هاخليه يتصاب فى الماتش ونطلعه

المشهد الخامس
المكان:بيت حس بيه
الزمان:ساعة الماتش

صالة حس بيه وعلم امريكا على الجدران وجمال الدين يلبس بيجامة على شكل علم امريكا
المذيع:وماشى وماشى لاعيب امريكا جون

جمال الدين:ببطن رجلك ببطن رجلك اهو اهو العب بقى...يووووووووه يخربيت وائل سمعة ده اعد يطلع الكور
خدوجة:اهدى اهدى يا جمال ...شد الحبل شد التانى جاى بالرجل

حس:اتصل بابن ال..(تييييييييت) ده اهزقه احد صفر ميكفيش نصعد

المذيع:وماشى وماشى جون وهوبا ويباصى والجول التانى

جمال الدين:جول جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول اوووووووووووووه امريكىىىىىىى(واعد عمنا جمال يلف زى ابوتريكة مروحة فى الصالة)

فى نفس الاثناء فى احد المقاهى

مشجع متعصب:ايه ده يلعن تيت ترييت تييييييييييييت ده فريق ده مدرب حمار

مشجع اخر:ده اكلها والعة ياعم والله مش بعيد اوباما يكون واعده يخليه الكلب بتاعه هناك

مشجع تالت:لا ياعم ده عنده كلاب كفاية

المشجع الاول:الا هو مين الى كاتب الموضوع الى احنا فيه ده؟
التانى: مش عارف ده واحد هيودى نفسه فى توكر ربنا يتولاه بقى

التالت/اسمع اسمع عمرو اديب بيقول ايه

عمرو اديب ومعانا حسن شلاطة على الهاتف:ايوا ياكابتن حصل ايه

حسن شلاطة:احنا مش عايزين نلعب ويخربيتكو

وطبعا التصريح ده بعد ماطلع ان المتتخب بتاعنا كان صايع مع(نسوااااااااااااااااااااااااااااااان)

المشهد السادس
الزمان:قبل الماتش بيوم
المكان اوضة احمد حسن

الحمرى:ايه يا حسن بتجلجل شعرك وريح فين
حسن:رايح للبت مونيكا دى بت موزة كيييييييييييييييييك بلا ماتش بلا زفت ياعم

الحمرى:اوبا طب متعرفشتظبطنى مع صاحبتها كاميرون؟

حسن:لا دى اخدها ابو شريكة

الحمرى:طب بريتنى

حسن:لا تبع شوقى

الحمرى:امال ان اهاعمل ايه يعنى هاقضيها صور؟انا جاى اعدى المرحلة دى بقى

حسن:خلاص خلاص تعالى وهاشفلك البت كاتى مزة طحن

الحمرى:ياحسن يا مولعهااااااااااااا امال المعلم شلاطة فين؟

حسن:لااااااا ده من الصبح مع صباح المغربية

الحمرى:ههههههههههههههه تصدق وانا معدى من جنب الاوضة سامعها بتغنيله اه يامعلم يا معلم اه يا معلم يا معلم

حسن:هههههههههههههههه سيبه يدووووووووووووووووس


فاصل ونعود...ابكوا معنا

 

Powered by Blogger
etklm bra7tk © 2005-2007 All Rights Reserved
zoro_119@hotmail.com